=3

Halloj!

Iförigår så var spelade ju bandet, och det gick väll bra! Men hela jag dunkade!!

Efter när vi kom ut där ifrån så Jag, Johanna, Julia och Ida typ skrek och jag vi visste inte vad hvi höll på med! lite senare kom Sandra ut hon spelade jö än annan låt där oxå.

Sen åt vi pizza och åkte hem till mig. Alla sovöver utom Sandra hon hade ont i knät. ):
Dan efter så åkte vi alla till  och köpte julklappar! men jag är inte riktigt klar än.
Jahaopp det var vällmin helg hittills får se var jag gör idag :S


Kesha - Tik Tok
Den här låten är jätte bra!! Lyssna!
//JoannaU

Kommentarer
Postat av: lovisa

den låten är skit bra, vilka har du köpt julklappar till då?

2009-12-06 @ 17:29:54

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0