Tester!!!

Är de du som har gjort designen till din blogg?
Ja, det är det faktiskt.

Har du någon gång slått rekord i något?
Har jag väll nån gång.

Vad heter du i mellannamn?
Birgitta

Hur firade du jul iår?
Hemmas hos min farmor med några kusiner och så! :)

favorit:
skolämne?
Musik!!!
mat? Tachos, Pizza, Faitas (stavas?)
musik? Just nu så lyssnar jag mäst på Justin Bieber
kändiskille? Justin Bieber

Vem är snyggast? (killar):
Robert Pattison eller Taylor Lautner?
Taylor Lautner
Zac Efron eller Corbin bleu? Zac
Brad Pitt eller Leonardo DiCaprio? Leonardo
Jusitn Bieber eller Jake T Austin? Justin Bieber såklart!!!!!!

Vem är snyggast? tjejer) Svårt!! gillar inte tjejer på de sättet
Vanessa Hudgens eller Miley cyrus?
vet ej asså,,, Miley tror jag Stör mig så mkt på vanessa.
Kristin Stewart eller Ahsley Greene? asså gillar båda, men måste nog säga Kristin.
Angelina Jolie eller Megan Fox? Angelina
Svårt!! gillar inte tjejer på de sättet

Vem är din bästa kompis?
Vet inte riktigt har så många kompisar så jag vet inte riktigt, men en kompis jag har kännt i 6.5 år är Sandra!

vilken är din favvofärg?
Grön och orange

vilka bloggar läser du?
Foki.se, och alla mina kompisar aah typ de

 
har du nått gosedjur?^
japp massa!

är du kär i någon?
Ja! tror de.


har du nån syster eller bror?
har mina småsyskon som är tvillingar (Elias och Ellika)

är du vänsterhänt eller högerhänt?
högerhänt

i vilken skola går du i?
Hemmesta Klass 7D1

Vilka länder har du varit i ?? :)
ä'hhh... thailand, gottland, kanariörarna, Finland, frankrike .. kommer inte ihåg alla ;D

 Har du varit olyckligt kär någon gång? :(
Ja det har jag väl...

Hur lång är din favvo låt?
har många favvo låtar men...: 3.25, 4.05, 3.49 ja typ några
//JoannaU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotland ligger i Sverige :)

2010-02-22 @ 16:29:56

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0