30/6-2009

Halljo! Idag så var mamma och ellika i nacka forum och shoppa lite. Och jag och Elias var bara hemma. När alla kom hem så gick vi till Slipen och bada lite, och vi hadde med oss mat. Sen åkte vi ut men en utav våra båtar den snabba båten och vi tog med våran ring så vi kunde åka ring efter båten. Vi åket båt til Speviken och där åt vi mat och sen när vi skulle åka tillbaka med båten igen så först åkte jag ring med Elias de  var jättekul!!!!! Och sen åkte jag med Ellika och då i en sväng så lutade jag mig ut och Ellika mot mig ut, så ringen välte upp och ner. Jag med huvudet först. Det var lite läskit för jag så inte vad som hände jag bara föll. Ellika kom typ på mig och nu har jag lite ont i nacken. Men det va oxå jätttekul att åka med Ellika det var faktiskt kul att åka av så.
När vi var hemma i huset så bada jag i badkaret för jag var jättekall!
Och nu i kväll ska mamma och pappa på fest hos mina syslingars pappa. Och jag Elias och Ellika är kve här och nu ska vi kolla på film (forest gump)
See ya bye //JoannaU
Kommentarer
Postat av: Ellika

Jag hamnadew inte på dig!!!

2009-07-03 @ 12:03:59

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0