03/7-2009

Idag så kom Matilda hem till mig! När hon kom hem till mig så gick vi och bada.
När alla andra kom så åkte vi vatten skidor och jag tänkte att nu skulle jag komma upp på fötterna och det gjorde jag men det är jätte svårt jag åkte typ 2m långt. !!!!!! hehe 
Sen var det Matildas tur att åka vattenskidor. Det var första gången för henne men för mig andra. hon var jätte nära på all komma upp, men hon släpte taget. Men blir jättetrött i benen om man försöker om och om igen!!
Sen så åkte Matila ring med Ellika. Dom ramla av en gång tillsammans! :P 
Vi gick hem och då skulle Matilda hem. 
Och nu snart ska vi äta hambugare!! Mums!!!!!!!!!!!!!! :D
//JoannaU 
Kommentarer

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0