2 Juli 2009

Hej! Idag så hadde vi besök! Det var mammas gammla kommpis Yaeko från Japan och hennes barnbarn Nike.
Det var jättekul att de kom! Jag och Nike blev vängigt bra vänner och Yaeko var så snäll! Jag fick smaka Japansktgodis!  Det var jätte gott!!!!
Jag vill verkligen träffa dem igen!!! Hoppas det är snart.
Vi gick till stranden och bada sen när pappa kom så åkte vi ring. Jag åkte först med Nike och en gång till, Det var jättekul!! När vi gick hem igen så hoppade jag och Nike stuttsmatta. Och hon berätta en spökhistoria! :O
DET VAR EN JÄTTEBRA DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//JoannaU
Kommentarer

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0