Jag var i Nås i Dalarna

Här kommer de bilder ifrån Nås!
Elias Uppe på ett tak!
Jag på taket
Här var vi. Det är en ute teater ...
 ... Men ingen bublik
Jag fotar från taket
Mummmmmms....
Elias,                    Jag               och                      Ellika äter glass i Dalaragärna

Elias!! Fina hatt!!
Jag
Mitt glas
Ellikas tårta

Elias tåsta

Mattias tårta (min kusin)
           (dålig bild)


                                                                                      Här där vi bor

I det här huset sover jag

Dasset (Ganse)
Ellikas på "dasset"

Foto: Joanna U, Mattias, Ellika och min mamma Kina!
//Joanna U
Kommentarer
Postat av: Ellika

ta bort bliden på mig när jag sitter på taket!!

2009-08-01 @ 18:15:46

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0