15 Oktober

Hej, Idag var det 50-tals dag i skolan! Jag dansade med Sandra, Johanna D, Amanda, Johanna Sandras syrra och fyra andra killar.
Jag snubblade på serpentiner som låg på golvet, det var jättet pinsamt!!!! men det var kul i allafall!!!!!:D
När  jag kom hem så kolla jag på  Tv och min kusin madde var här ett tag sen när vi åt så var det jätte trångt för Elias min bror hade några komisar här. (Dennis, Jonte och Isak) Sen nu så sitter jag kär och skriverpå bloggen. Ellinor min syssling är här nu!! :P


Fyller snart år!!!!!Jag fyller 13 snart och jag längter verkligen!!!!!!!!!*

Ciao Joanna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan jag vet hoppas du har fest;) Men du ska vi göra nåt eller?? Ska sova hoss johanna i dag men hörs puss sandra

2009-10-16 @ 13:19:16
URL: http://saaandraaa.blogg.se/
Postat av: ellinor

du är sån bloggnerd syssling! inte okej :D

2009-10-16 @ 16:49:20

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0