:3

Hallo!!! Jag har inte skrivit på länge men nu så gör jag de:D!!!!
Igår så var det bowling med Ellika, Elias och Otto!!! (otto är Elias kompis som var och hälsade på han har flyttat till Lund i Skåne) Det var jätte kul! Första omgången så van Otto, jag kom 2:a Ellika 3:a och Elias 4:a sen andra omgången så vann Elias, Ellika 2:a, jag 3:a och Otto 4:a!!!!! Ska lägga ut lite bilder sen! Efter bowlingen så kolla vi på bio, vi kollade på ''I love you Phillip Morris''

Den ar ganska så roling faktistk men konstig!!
Sen så åkte vi till flygplatsen i Bomma därifrån skulle Otto åka hem!!! Vi alla hade de allafall jättekul!!!!!!!!
LOVEjOANNAu
Kommentarer

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0